Home - Over mij…

Druk, druk, druk…

Dan laat die website nog maar even zitten…

Je kent het vast wel, tot de late uurtjes nog aan het werk. Je website, marketing en beheer schieten er dan vaak bij in.

Zo was het ook voor mijn eerste klant. Van uitstel kwam afstel. Uiteindelijk was zijn website zo lang niet meer bijgewerkt dat hij niet meer in zoekresultaten naar voren kwam en veel bezoekers misliep.

Via, via had ik gehoord dat hij iemand zocht die hem kon helpen zijn website weer vindbaar te maken en wat tips en trucjes kon geven, zodat hij sneller optimalisaties door kon voeren. Leuk die programma’s met alle mogelijkheden voor website optimalisaties, maar hij zag door de bomen het bos niet meer.

Nadat ik het een en ander voor hem geoptimaliseerd had, bleek dat hij ook iemand zocht die zijn werkplekken kan bijwerken, zijn website en e-mail kan beheren, zijn loonadministratie kan automatiseren en als het even kan extra pagina’s kan maken voor zijn website.
Kortom, iemand die hem kan ontzorgen. 

Dat is wat ik met mijn bedrijf wil bewerkstelligen, jou ontzorgen. Dat zal ik even uitleggen…

Ik zal me even voorstellen…

ik ben Chris Stoof en ben al ruim 20 jaar actief als ICT-er. Dat is nogal een breed begrip, maar dat zijn mijn functies ook geweest. Zo ben ik IT Manager, technisch consultant, webdeveloper, data ontwikkelaar en systeem- en netwerkbeheerder geweest.

Deze veelzijdigheid is dan ook mijn kracht, daarom bied ik nu mijn diensten aan als Online Assistent. Als Online Assistent kan ik jou ondersteunen in verschillende disciplines binnen de ICT. Zo heb jij één contactpersoon voor verschillende technische zaken.

Mijn passie is het segmenteren en analyseren van data en dataprocessen. Database-driven applicaties staan daarom centraal in mijn dienstverlening (CMS, CRM, ERP en Analytics). Het technische en data gerelateerde element binnen mijn dienstverlening, daar ligt mijn kracht. Ik zie mezelf daarom ook niet als een online marketeer, maar meer als een technische specialist in onder andere online marketing en webdevelopment, waarbij ik mijn klanten tevens van advies voorzie voor het optimaliseren van hun bedrijfsprocessen.

Werkverleden

Ik ben begonnen als systeem beheerder, doorgegroeid naar netwerkbeheerder, data- & applicatie ontwikkelaar, webdeveloper, teamleider, webmaster, technisch consultant en uiteindelijk IT Manager. Met meer dan 20 jaar binnen de ICT, heb ik ook aardig wat ervaring opgedaan in het optimaliseren van bedrijfsprocessen.

Ik kom uit de BPO (Business Process Outsourcing) branche, waarbij ik bedrijfsprocessen van organisaties optimaliseerde, om vervolgens onderdelen geschikt te maken voor uitbesteding. Daarbij ging het voornamelijk om ondersteunende (data) processen aan o.a. marketing activiteiten en relatiebeheer.

Als IT Manager / technisch consultant heb ik met veel plezier mogen werken aan processen van verschillende grote bedrijven en goede doelen, zoals Albert Heijn, de Persgroep, Essent, WNF, de Nederlandse Staatsloterij en veel grote marketing bureaus.

Ervaring

Software

WordPress, WooCommerce, Yoast, Magento, Microsoft 365, Google Analytics, Hotjar, MailChimp, Google GSuite, Microsoft Dynamics, Maximizer CRM, Teleform, MySQL, Microsoft SQL Server, Direct Admin, cPanel, Plesk, Sophos, Apache, Nginx, IIS

Talen

PHP, HTML, CSS, Java, JavaScript, JQuery, AJAX, C+, C#, T-SQL, SQL-ANSII

Methoden

ITIL, SCRUM, Agile, OTAP, OWASP

Besturingssystemen

Linux CentOS, Linux Gentoo, FreeBSD, Windows (Server / Workstation)

 

Wil je meer weten over mij en wat ik eventueel voor jou zou kunnen betekenen? Neem contact met me op voor vrijblijvend advies op maat.

En nu…

zie ik steeds meer ondernemers worstelen met hun online zichtbaarheid, of het nu gaat om een website, nieuwsbrief, social-media of het aanspreken van je doelgroep op internet.

Want dat soort werkzaamheden komen nog eens bij alle andere zaken die je als ondernemer er ook bij moet nemen.

Steeds meer ondernemers zijn meer met dit soort ‘randzaken’ bezig, dan te doen wat ze echt leuk vinden. Waarom ze in eerste instantie ondernemer zijn geworden. 

Daarom een Online Assistent

Begrijp me niet verkeerd, al deze ‘randzaken’ zijn essentieel voor je bedrijf en de verdere groei van je onderneming. Maar je bent toch geen ondernemer geworden om constant bezig te zijn met randzaken?

Daarom ben ik mijn bedrijf begonnen, om die ondernemers te helpen. Met advies, ontwikkeling en beheer.

Ben je benieuwd naar mijn diensten? Of ben jij op zoek naar een Online Assistent? Neem dan contact met me op!

Interesse om met mij een samenwerking aan te gaan? Neem dan contact met me op!

Ben jij op zoek naar een Online Assistent en technische sparringspartner? Neem dan contact met ons op!